Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Forum „100 de idei de educaţie non-formală”

Ultimul sfârşit de săptămână l-am petrecut alături de cercetaşi la Bucueşti. Acolo a avut loc Forumul 100 de idei de educaţie non-formală. În acest week-end am avut ocazia să dăm o raită prin Bucale cu metroul, am revăzut lume care mi-a lipsiiiiiit, persoane pe care nu le mai văzusem de un an şi jumătate şi bineînţeles am văzut lume nouă!
Programul a fost încărcat cu tot soiul de chestii educative şi în acelaşi timp ce ţin de non-formal. Acest eveniment a finalizat proiectul de 100 de idei de educaţie non-formală, care în decursul unui an întreg a lansat tot felul de activităţi provocatoare pentru cercetaşi. În prima zi a acestei întâlniri s-a prezentat şi manualul de 100 de idei de educaţie non-formală, discutându-se apoi liber despre ceea ce presupune educaţia non-formală, printre altele. Multe materiale ne-au mai fost înmânate pe parcursul celorlalte două zile, în cadrul micilor sesiuni, unelte care ne vor ajuta să ne îmbogăţim activitatea în centrele locale multă vreme de acum înainte. Acum, nouă, nu ne rămâne decât să facem urechi manualului şi să tocim biblioraftul cu celelalte materiale! 😀,

Lasă un comentariu