Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Last hours

A mai trecut un an din viaţa mea, din viaţa noastră. Tu, scump 2011, eşti anul care îmi lasă o amintire unică, cu experienţe pe măsură. Îmi pare sincer rău pentru colectivul unit din Roman-Vodă pe care a trebuit să-l părăsesc. N-am să-l uit niciodată şi dacă mi-aş dori să treacă 10 ani, ar fi doar pentru a ne regăsi toţi împreună. We know, life goes on!

Familia, cea alături de care mi-am petrecut mai toată vara… Nu am fost pleacă mereu hai, hui precum obişnuiam şi mi-a părut bine. Am acţionat în perspectivă;  ştiam că-mi va lipsi pizza mamei, seriozitatea, motivaţia şi glumiţele tatei, precum şi energia incomensurabilă a fraţilor mei.

Printre cercetaşi mi-am petrecut foarte mult timp… A doua mea familie. Ştiu că scriu des despre ei, dar nu mă plictisesc. Oarecum, ştiam că îmi vor lipsi; ştiam că îmi vor lipsi temerarii, întâlnirile săptămânale, zâmbetele , chiar şi năzbâtiile lor.  Mă cuprinde melancolia gândindu-mă la multitudinea de activităţi demarate…

Una din activităţile memorabile este Rojam, jamboreea la care am participat în calitate de voluntar. Nu există o mai mare încântare decât aceea de a fi de ajutor, fără să primeşti ceva în schimb. Satisfacţia este maximă, garantez, acesteia adăugându-i-se considerabil experienţa.

Toamna nu a întârziat să vină, iar în calitate de bobocel CRP-ist declar cu mâna pe inimă: Nu cred că puteam să fac o alegere mai bună! Ştiu că am pierdut un colectiv drag, dar din nou , cu mâna pe inimă o spun: Grupa 4 este formată din studenţi cu suflet senin, conştiincioşi, veseli, îndrăzneţi şi curajoşi! Suntem atât de compatibili. Oh, şi da, viaţa de cămin e awesome, dacă ai noroc şi la colege bune.

A fost un an, în care chiar şi neplăcerile au avut un rost… Să vă povestesc şi de sentimente ceva? Love şi toate alea? Nope, nu-i nevoie, mai aşteptăm!  Poate la anu` ! :))

Aş avea mult mai multe de spus, experienţe de împărtăşit, dar timpul trece şi nu vreau ca noul an să mă prindă scriind…

P.S: Cer iertare tuturor celor care le-am greşit, aşa-i frumos! 😀

AN NOU MINUNAT, DRAGI BLOGGERI!

Lasă un comentariu