Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Cuget cu-aromă de mai

Mi-ai infectat stașnic ființa. Cu trei felioare parfumate și roz din tortul imens al primăverii, m-am îmbătat de beatitudine. Intransigența temporală a bruscat platoul suflului de speranță, iar tortul meu, căzut, împroașcă și azi cu frișcă cenușie. Nimic nu mai este comestibil fără motivație mutuală. Eu o vreau să-mi biciuiască orgoliul, dar am fost hrănită cu dinamica morilor de vânt. Sculptori neprofesioniști au parazitat în mine nesentimente…

Te întreb pe tine, omule, pot aduce trei felii de primăvară unirea definitivă și veșnică dintre sculptor și iubirea lui, opera? Mai exact, știi cumva dacă prima noapte legată de brațul aspirantului la desăvârșire și un sărut șiret pot servi așteptărilor?  Crezi că dalta virtuală poate contura cu precizie neîndoielnică?

Ei, hai, cum ar putea să facă față o imitație infidelă a unității în fața unei armate de kilometri ai căror suverană, clar, nu pot fi?! N-are cum! Și cine să-mi răspundă la înșiruirea asta de voroave? Nimeni!

-Univers spirală, aspirator de ecouri obsesive, o să-l lași pe-al meu Pater să-mi livreaze la pachet un ecler cu glazură de încredere și cremă pufoasă de echilibru!!! Trebuie să mă încarc, neapărat!

P.S. : But will you ever remember what we bet on?

5 comentarii

  1. Hmmm. Me? :p

  2. .

  3. It’s not a human being whose help I’m asking for. And certainly you’re a human being. Am I wrong? :p :))

    • Eu mi-am văzut numele. Dacă vrei, vin cu ecler cu tot… 😛

      • :>

Lasă un răspuns

