Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Doruri

Cu ochișorul ascuns, vreau să cuprind de la poale, cu degetul, înălțimea crestelor. Șase zile printre prinți și-aviatori au întețit doleanțele mele de ducă, așa încât, acum, muntele aș colinda sub clar de lună,  îmbătată de armonia dulce a acordurilor plăsmuite de chitară. Izvoare neistovite vreau să-mi gâdile urechea, iar flăcările vii din vatră le vreau să emane ibostea de care… duc lipsă în noaptea inimii mele. Fără vrere, fără Tine, măruntaia îmbelșugată de veritabile semnificații ne convertește-n uscături învelite de litiera egoismului. Vreau să-mi sfințesc bocancul cu roua florilor de colț, vreau să se-oglinească-n privirea mea conturul unei căprioare sfioase pline de libertate… Cu vârful nasului sper s-ating un capăt pufos de nor, vreau să-mi antrenez trainic nările cu mireasma aerului pur și să-mi invit limba să intoneze:

Lasă un răspuns

