Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

În demența… de ieri

În demența răcorii ce-o adun, năduf polar și intenții lapone mă sufocă secundă cu secundă. Amintiri dulci degerate de purtări plumbatice preschimbă vertiginos orizontul. Mă-mpiedic prăpăstios de-al meu ego șovăielnic. Încerc să mă-mbăiez în parfumul sănătos al moravurilor cu rădăcini de sânge, dar n-apuci s-arunci ochii de pe mine, c-am și încins pe mine pârleală cotidiană. Frânturi de gânduri bune emană acest căpșor pe care negreșit trebuie să-l așez în bogăția înmiresmată și verde a Adevărului, iar de-asupra să-i așez o coroană de stele din cerul inimii de carne. Din valurile de catifea ale pârâului, mi-aș confecționa o panglică pe care s-o modelez într-o fundă elegantă și navigabilă, dinspre rațiune spre suflet. În pas curat de vals, îmi invit gândurile să danseze natural în măsura celor TREI timpi, topind apăsarea și-așteptând răbdătoare adierea tropicală și pătrunzătoare de ieri.

Lasă un răspuns

