Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Așa să fie

Zilele trecute trei mâini duioase m-au ridicat din cavoul în care m-am cimentat.  M-au invitat să incinerez hoitul soios și dureros ce se lăfăia în țărâna inimii mele.  Studio shot of three hands holding one another

Stimulii eficienți ai unui clinchet vocal feminin au dat startul unei nevoi pe care nu o conștientizasem , dar am realizat ulterior…  Lacomă, am îmbucat  putere din cuvinte scrise pentru anorexia spirituală în care mă aflam și acum da, sunt în formă.  Am scos gunoiul din mine  și nu-l mai vreau înapoi.

Acum știu că sunt puternică, mă iubesc și implicit Te iubesc, sunt dibace și frumoasă „cât să mut munții din loc”. Forța care tronează și vibrează acum în mine va cuceri  împărăția doleanțelor împlinite. Nimic nu poate sta în calea turbionului motivațional modelat de beatitudine!  Fără să vreau o să molipseeesc…

„Așa să fie!”

Iar vouă, mâini șlefuite, vă mulțumesc din nou!!!

Lasă un răspuns

