Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Un necurmat acum

Anul 2013 va fi irevocabil fercheș, provocator și înveșmântat într-o aură potențatoare. Mă va cuceri, iar cugetarea mea nărăvașă nu-și va permite să caute în tomberonul vieții porția de nimic de altă dată.Girl with a Bag 001 oencil sketch

„Întregul Univers va conspira la îndeplinirea dorințelor mele” și simt că voi împlini cu statornicie și perseverență o coregrafie ce va ridica în picioare vibranta energie pozitivă. Marea demonstrație a început azi-noapte și va avea un deznodământ răsunător tocmai datorită năucitoarelor piruete ce urmează să le execut. Pentru că pot, pentru că vreau și pentru că am curaj, voi sări și peste ape să ajung cât mai departe. Îmi voi îmbălsăma spiritul cu parfumul recunoștinței, am să strâng în brațe prezentul și-am să port mereu în geantă SECRETUL!

Oriunde oi fi, așa să-mi fie!

La mulți ani!

Lasă un răspuns

