Lidia- Adina Frâncu

şi ciclonul de voroave…

Un cocktail de ținuturi și o simfonie în suflet

Talazul greoi de recunoștință ce-mi împânzește mintea la această oră este prețioasa dovadă că sunt plămădită să îndeplinesc un scop.Powerful N-am să uit niciodată sentimentul vibrației atemporale și neasemuita împrejurare  în care am renunțat să-mi așez, cu nonșalanță, tăioasa frânghie din cânepă la gât. De atunci cred cu fermitate în tăria brațelor mele, de atunci încerc să închid delicat ochii la imagini ascuțite și tot de atunci învață urechiușele mele să ignore sunetul infect al mâhnirii. Promit că ale mele picioare vor colinda un cocktail de ținuturi care să reverse  în sufletul meu o simfonie splendidă…

Să știți că nu sunt nebună. Sunt doar un aspirant la fericirea care plutește în Univers, simțire care ar trebui să pompeze mereu în cordul omenirii.  Mă arunc după beatitudine aproape zilnic. Cum? Precum o fetiță  după o Minnie umflată cu heliu; uneori uit de altitudine și pentru că uit, mai pic și eu în gol. Dar e frumoasă și câte o binemeritată vânătaie!  Asta e legea. C-o fi mai colorată, mai dureroasă sau mai știu eu cum, n-are relevanță. O să mulțumesc și-am să merg înainte, chiar șchiopătând.

Dar mai mult decât orice, am să iubesc. Mult.

Lasă un răspuns

